اخبار بازی

روایت داستان در DA: Inquisition با یک دنیای open-world واقعی همخوانی ندارد

دنیای بازی Dragon Age: Inquisition بزرگتر از سری های قبلی این عنوان خواهد بود اما انتظار یک بازی open-world واقعی را نداشته باشید زیرا گارگردان این بازی آقای Mike Laidlaw معتقند این مورد با سری Dragon Age همخوانی ندارد.
آقای Laidlaw طی صحبت هایشان در Game Informer پیرامون یک Dragon Age با محیطی کاملا باز و بزرگ صبحت کرده اند و گفته اند: "من فکر نمی کنم این مورد واقعا برای Dragon Age مناسب باشد. وقتی شما یک سری بازی را می سازید باید راهی را پیدا کنید که آنها با یکدیگر همخوانی داشته باشد. شما بایستی ثابت قدم باشید و نظر هوادارن خود را جلب کنید. آیا BioWare به دنبال چنین چیزی است؟ شاید. پاسخ آن در دراز مدت نمایان خواهد شد. "

ایشان در ادامه می گویند که بازی های open-world نظیر سری The Elder Scrolls شما را شیفته خود می کند اما روایت داستانی و انتخاب های Dragon Age در چنین بازی عملی نخواهد شد: "

شما می توانید 70، 80، و یا 170 ساعت سری Elder Scrolls را بازی کنید. این فوق العاده است. اما ما از Dragon Age انتظاراتی نظیر یک داستان قوی و انتخاب های سخت داریم و تمرکز بر روی داستان به تحقق این مورد کمک می کند. ما بر چیزی که یک Dragon Age را Dragon Age می کند خواهیم ایستاد، با یکدیگر کار خواهیم کرد و داستان را پیش خواهیم برد. "

Dragon Age: Inquisition در پاییز 2014 برای PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا