اخبار بازی

رده‌بندی سنی Titanfall 2 مشخص شد

بازی مورد انتظار و محبوب Titanfall 2 اخیراً توسط سازمان رده بندی سنی بازی‌های ویدئویی ESRB، رده بندی سنی شده و در جریان آن مشخص شده که این بازی از خشونت بالایی برخوردار خواهد بود.

بازی Titanfall 2 رده بندی سنی M را دریافت کرده است، که در جریان آن تنها افرادی که 17 سال و بیشتر دارند قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. در توصیف محتوای این بازی آمده که این عنوان شامل خون زیاد، کلمات رکیک و خشونت زیاد است.

خلاصه‌ی توصیف بازی Titanfall 2 توسط ESRB بدین شرح است:" این یک بازی شوتر اول شخص است که در جریان آن بازیکنان کنترل یک خلبان نظامی را در سیاره‌ای بیگانه بدست می‌گیرند. در میدان‌های نبرد بازی از مسلسل، شات گان‌ها، نارنجک، موشک، زره‌های مکانیکی [تایتان (Titan)] برای نابودی دشمنان درون بازی و روبات‌ها استفاده کنید. نبردهای بازی هیجان انگیز و با وجود تیراندازی‌ها، صداهای رادیویی و انفجارهای بزرگ واقع گرایانه هستند. برخی از سلاح‌‌های بازی دشمنان را تکه تکه می‌کنند و باعث پاشیده شدن خون آن‌ها می‌شود؛ گاهی اوقات لکه‌های خون بر روی دیوارها و کف زمین قابل رویت هستند. کلمات رکیکی نیز در برخی دیالوگ‌های بازی بکار برده شده است."

بازی Titanfall 2 روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. این بازی برخلاف دیگر بازی‌های شرکت EA، نسخه‌ی آزمایشی بر روی EA Access نخواهد داشت. این احتمال وجود دارد که پس از گذر زمان زیاد از انتشار آن، این بازی به سرویس " Vault" افزوده شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا