اخبار بازی

راهکار سازندگان برای جبران شکست‌ تجاری بازی Immortals of Aveum

با تایید برت رابینز، مدیرعامل استودیو Ascendant که وظیفه ساخت بازی Immortals of Aveum را برعهده داشت، آنها تصمیم دارند تا این اثر را برای جبران ضررهای مالی که به بار آورده، به سرویس‌های اشتراکی Game Pass و PlayStation Plus بیاورند.

Immortals of Aveum که مدتی قبل منتشر شد، اصلا جوابگوی انتظارات مخاطبان نبود و شکست بدی در بحث تجاری خورد، به طوری که استودیو توسعه‌دهنده این بازی ناچار به اخراج نیمی از کارکنان خود شد تا بتواند کمی از بحران مالی فاصله بگیرد؛ حالا مدیرعامل این استودیو تایید کرده که آن‌ها درحال مذاکره با سونی و مایکروسافت هستند که بازی‌شان را روی سرویس‌های اشتراکی این دو قول صنعت گیم بیاورند تا کمی شرایط را بهبود ببخشند.

رابینز در مصاحبه‌ای با Windows Central ضمن اعلام این سخنان، اضافه کرد: «با اینکه نمی‌توانم زمان دقیقی اعلام کنم، اما تقریبا مطمئن هستیم که Immortals of Aveum به سرویس‌های اشتراکی سونی و مایکروسافت خواهد آمد».

بازی مذکور به تازگی حالت New Game Plus و یک پایان داستانی جدید را در قالب آپدیت‌هایی رایگان دریافت کرده بود تا نشان دهد سازندگان همچنان تصمیم به پشتیبانی از بازیشان را دارند.

Immortals of Aveum هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا