اخبار بازی

رئیس CD Projekt: اگر Witcher 4 نسازیم در حق طرفداران کم لطفی کرده‌ایم

با اینکه «The Witcher 3: Wild Hunt» پایان داستان «گرالت» بود اما برخی از سازندگان بازی قبل از این گفته بودند که شاید ویچر3 آخرین شماره از این سری نباشد. اکنون آقای «Adam Kicinski» رئیس استودیو «CD Projekt Red» اعلام کرد که ادامه ندادن سری بازی‌های ویچر کم لطفی به طرفداران بازی است حتی اگر عرضه‌ی آن در آینده‌ای نزدیک نباشد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

آقای Kicinski طی مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی در لهستان به این شکل ادامه داد: « هنوز برای حرف زدن در مورد ویچر بسیار زود است اما ما فراموش کردن این عنوان را کم لطفی در حق طرفداران می‌دانیم. ما حدود 12 سال است که مشغول بازی‌سازی در دنیای ویچر هستیم و این پایان راه نخواهد بود. »

 

ویچر3 در ماه «مه» عرضه شد و با واکنش بسیار مثبت از طرف منتقدان روبرو شد و با فروش 6 میلیون نسخه تاکنون و همچنین برنده شدن جایزه «بهترین بازی سال» و «بهترین استودیو» از مراسم «TGA 2015» یکی از موفق‌ترین عناوین نسل هشتم را رقم زد. با در نظر گرفتن این موارد، ادامه دادن سری ویچر اصلا دور از انتظار نیست.

 

در آگست سال 2015 میلادی نیز آقای «Iwinski» از CD Projekt توضیح داده بود که در حال حاضر ایده‌ای برای چگونگی ادامه یافتن سری ویچر نداریم. این سری جهان بزرگی دارد و داستان‌های زیادی می‌توان از آن تعریف کرد اما سری بازی ویچر نیاز به کمی استراحت دارد و احتمالا شخصیت اصلی در بازی‌های آینده کسی غیر از گرالت خواهد بود.

 

آخرین بسته اضافه شونده‌ی ویچر3 بنام «Blood and Wine» که تقریبا دارای 20 ساعت گیمپلی خواهد بود، در اوایل سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا