اخبار بازی

رئیس Activision ملقب به “کیسه پول” سال 2012 بالغ بر 64.9 میلیون دلار درآمد داشته است


بی‌شک روئسای هر شرکت، مخصوصا در صنعت گیم، با ارائه عناوین پول‌ساز می‌توانند سود کلانی را از این امر بدست آورند. در همین راستا طبق مقاله ای که خبرگذاری Reuters آن را منتشر کرده است، پر درآمدترین رئیس آمریکا در سال 2012 را مشخص نمود که کسی نبود جز آقای Bobby Kotick رئیس شرکت Activision. وی که با ارائه عناوین مهم و پرفروشی چون سری Call of Duty , World of Warcraft , Diablo 3 میلیون‌‍‌ها دلار کسب نموده است، در سال پیش توانست بالغ بر 64.9 میلیون دلار پول بدست آورد.

وی که در آمریکا با نام مستعار "کیسه پول" معروف است، طبق آمار رویترز در ماه بالای 2 میلیون دلار درآمد دارد و از این بابت توانسته است رکورد سال 2011 خود را نیز بشکند و پردرآمدترین رئیس آمریکا در سال 2012 شناخته شود. رویترز در ادامه می‌افزاید Activision Blizzard در سال 2012 بالغ بر $4.856 میلیارد دلار درآمد داشته‌اند که این رقم نسبت به سال 2011 که 1.149 میلیارد بود بسیار افزایش داشته است.

در آخر نیز باید اذعان کنیم Activision Blizzard مااهانه از بازی World of Warcraft چیزی حدود 100 میلیون دلار , 1میلیارد دلار از Call of Duty و 720 میلیون دلار از Diablo 3 درآمد کسب می‌کنند.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا