اخبار بازی

رئیس نینتندو اطلاعات بیشتری از کنسول Nintendo Switch و طراحی آن منتشر کرد

رئیس فعلی شرکت نینتندو [Nintendo]، آقای تاتسومی کیمیشیما [Tatsumi Kimishima]، در جریان گفتگویی که با Bloomberg داشته اطلاعات بیشتری از کنسول تازه رونمایی شده‌ی Nintendo Switch و طراحی آن منتشر کرده است.

وب‌سایت Bloomber به طور مسرانه از وی پرسید که چرا شرکت نینتندو تصمیم به عرضه‌ی یک کنسول ترکیبی [خانگی/دستی] گرفته و با توجه به پاسخ وی این طور به نظر می‌رسد که نینتندو خواهان عدم دنبال سنت دو کنسول Wii U و 3Ds بوده است.

کیمیشیما بیان کرده:" ما تنها یک جانشین برای Wii U یا 3Ds نمی‌خواستیم. اما طرح اصلی ما این بود "چه نوع تجربه‌ی جدید می‌توانیم خلق کنیم؟" و ما محصولی را نشان دادیم که هم قادرید به طور ثابت [کنسول خانگی] از آن استفاده کنید هم توانایی استفاده از آن در بیرون از خانه [کنسول دستی و قابل حمل] را داشته باشید."

همچنین از وی پرسیده شد که آیا با عرضه‌ی Nintendo Switch پشتیبانی نینتندو از 3Ds خاتمه خواهد یافت یا خیر که وی اعلام کرده با توجه به محبوبیت این کنسول همچنان از آن پشتیبانی خواهند کرد :" ما فکر می‌کنیم که 3Ds همچنان می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد."

سپس Bloomberg از وی پرسید که آیا Nintendo Switch جزوی از یک سخت افزار بزرگتر است که وی اعلام کرد:" بخشی که ما نشان دادیم تنها یک تصویر مفهومی از این کنسول است تا به تفاوت آن با Wii U و سیستم‌های قبلی پی ببرید. البته که در آینده ما به رونمایی کامل و نمایش لوازم جانبی آن درماه زانویه 2017 میلادی و پس از آن خواهیم پرداخت، این به معنی همه چیز نیست."

متاسفانه وی اطلاعات بیشتری از این کنسول را منتشر نکرد و باید تا ماه ژانویه 2017 میلادی برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا