اخبار بازی

دیداری در مورد Red Dead Redemption

Red Dead Redemption یکی از بازی های وسترنی است که سر و صدای زیادی به پا کرده و انتظارات را تا حدی بالا برده است. بازیکنان در این بازی به یکی از بزگترین‌ دنیا‌هایی که راک‌استار تابحال خلق کرده پا می‌گذارند و ماموریت‌های اصلی و فرعی فراوانی را دنبال می‌کنند.

Houser از سوی راک‌استار در گفتگویی با IGN اظهار داشته است که بازی GTA IV تجربه‌ای گرانبها برای این تیم بوده که از آن در بازی وسترن جدید خود بهره می‌برند. در زیر گوشه‌هایی از این دیدرا را می‌بینیم.

Houser در مورد داستان بازی گفت:” طریقه روایت داستان، به بازی‌های GTA و Bully شبیه است. شما در هر لحظه ماموریت‌های فراوان و متنوعی دارید و خودتان باید تصمیم بگیرید که چه کاری را برای چه کسی انجام دهید. در واقع هدف اصلی ما این است که به بازیباز آزادی عمل بدهیم.”

او در مورد ماموریت‌های بازی گفت:” برخی از آن‌ها شامل سواری‌های طولانی می‌شوند و ما سعی کردیم که آن‌ها را تا جای ممکن هیجان انگیز و مفرح بسازیم، ولی در صورت شکست خوردن در ماموریت‌ها مجبور به تکرار آن نیستید( اشاره به سیستم چک‌پوینت). از نظر تعداد، شاید ماموریت‌ها کمی کمتر از GTA باشد ولی از نظر مدت، طولانی‌تر هستند.”

او در مورد سیستم شکار در بازی گفت:” فکر می‌کنم حدود 40 حیوان مختلف در بازی برای شکار کردن وجود داشته باشد و همچنین Level‌های مختلفی از هر نوع حیوان وجود دارد که فکر می‌کنم برای یک بازی در این سبک، مقدار زیادی باشد. با شکار حیوانات پول و لباس بدست می‌آورید.”

آیا کمندی که به کمربند John Marston آویزان است در بازی کاربردی دارد؟ وی می‌گوید:” در واقع مدتی از زمان بازی شما صرف کمند اندازی به گاو‌ها و اسب‌های وحشی می‌شود تا بتوانید آن‌ها را رام کنید. البته این کمند بر روی افراد نیز قابل استفاده می‌باشد. مثلا فرض کنید شما یک جایزه‌بگیر هستید و هدف خود را پیدا کرده‌اید. شما می‌توانید کمند را به دور او بیندازید و او را در دام خود گرفتار کرده و تا شهر به دنبال خود بکشانید.”

همچنین به گفته او، NPC‌های بازی نسبت به اعمال و رفتار شما واکنش‌های هوشمندانه انجام می‌دهند. پس شما باید مواظب هفت‌تیر‌کشی‌های خود باشید وگرنه ممکن‌ آن‌ها را بترسانید و آن‌ها برای شما دردسر ایجاد کنند.

او در مورد دیالوگ‌های بازی گفت:” ما دیالوگ‌های بازی را در راک‌استار انجام می‌دهیم. ما قصد داریم تا جای ممکن ده‌ها هزار خط دیالوگ را در بازی‌های خود قرار دهیم.”

این بازی مود مولتی‌پلیر نیز دارد که بر روی اسب، قطار و ارابه و … انجام می‌گیرد. Houser گفت:” مود مولتی‌پلیر بازی بسیار حماسی است. البته هنوز کاملا تمام نشده است تا بتوانیم از ان صحبت کنیم. ما داریم یاد می‌گیریم که چگونه یک بازی مواتی‌پلیر را به موفقیت برسانیم.”

او در مورد اینکه آیا این بازی از فیلم‌های وسترن الهام گرفته است گفت:” من تمام آن فیلم‌ها را دیده‌ام و نمی‌خواهم بگویم داریم از چیزی تقلید می‌کنیم یا نمی‌کنیم. قصد ما این است که داستانی خلق کنیم که در کنار مکانیسم بازی، جذاب و مفرح باشد.”

این بازی در اواخر امسال منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا