اخبار بازی

دو رنگ جدید برای کنترلر و هدست Special Edition برای Xbox One

مایکروسافت امروز از دو رنگ جدید برای کنترلر Xbox One S و هدست Special Edition برای این کنسول پرده برداری کرد. با بازی سنتر همراه باشید.

 

کنترلرهای Xbox One S از این پس با دو رنگ جدید آبی و بنفش در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت. در کنترل آبی رنگ D-Pad و آنالوگ‌ها نیز کاملا آبی هستند و ترکیب یک دستی را به وجود آورده‌اند. در حالی که در کنترل بنفش، از رنگ مشکی نیز در قسمت بالای کنترلر استفاده شده است.

 

کنترلر آبی رنگ در تاریخ 27م سپتامبر با قیمت 65 دلار از طریق فروشگاه مایکروسافت و یا فروشگاه‌های Best Buy در آمریکا منتشر خواهد شد در حالی که کنترلر بنفش رنگ با قیمت 79 دلار در تاریخ 4 اکتبر در آمریکا، کانادا و انگلستان به بازار خواهد آمد.

 

همچنین مدل مشکی رنگ از کنترلر Xbox One S نیز در ماه اکتبر با قیمت 60 دلار روانه بازار می‌شود. این مدل همراه با کابل شارژ USB یا آداپتور بی‌سیم (جهت استفاده روی PC) عرضه خواهد شد.

 

مایکروسافت همچنین از نسخه Special Edition هدست Xbox که سفید رنگ بوده و کاملا با رنگ کنترلر و کنسول Xbox One S همخوانی دارد پرده برداری کرد. این هدست اواخر ماه اکتبر با قیمت 65 دلار از طریق فروشگاه مایکروسافت و یا فروشگاه‌های GameStop عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا