اخبار بازی

دو بازی Pokemon Sun & Moon موفق‌ترین بازی‌های نینتندو در هفته‌ی نخست عرضه در انگلستان هستند

دو بازی مورد انتظار و محبوب Pokemon Sun & Moon اخیراً وارد بازار شدند، موفقیت این دو بازی قابل پیش بینی بود چرا که پیش از این مطلع شدیم این دو بازی پیش خرید شده ترین بازی‌های نینتندو در تاریخ این شرکت هستند. با این حال به نظر می‌رسد این دو بازی موفق به کسب عنوانی دیگر از بین بازی‌های شرکت نینتندو را بدست آورده‌اند.

بر طبق گزارش وب‌سایت یوروگیمر، عملکرد موفقیت آمیز دو بازی Pokemon Sun & Moon در انگلستان، این دو بازی را تبدیل به موفق‌ترین عناوین شرکت نینتندو در انگلستان در هفته‌ی نخست عرضه در طول فعالیت آن کرده است. این مورد از آن جهت حائز اهمیت است که این دو بازی از هر بازی‌ای که تاکنون برای دو پلتفرم DS و Wii [با دانستن این نکته که هر دو کنسول جزو پرفروش‌ترین پلتفرم‌های نینتندو محسوب می‌شوند و جامعه‌ی مخاطبین بزرگی دارند] عرضه شده موفق‌تر عمل کرده‌اند.

با این حال، سایت یوروگیمر آمار دقیقی از فروش این دو بازی منتشر نکرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده که فروش این دو بازی از مجموعه فروش Wii Fit در دو هفته‌ی نخست عرضه‌اش در انگلستان، بیشتر بوده است. شایان ذکر است که فروش بازی Wii Fit در دو هفته‌ی نخست عرضه‌اش بیش از 305 هزار نسخه بوده است.

دو بازی Pokemon Sun & Moon موفق به کسب رتبه‌های سوم و چهارم پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته انگلستان شدند. رتبه‌ی نخست و دوم به ترتیب در اختیار دو بازی FIFA 17 و Call of Duty Infinite Warfare قرار دارد؛ یوروگیمر اشاره کرده که اگر مجموع فروش دو بازی Pokemon Sun & Moon را در نظر بگیریم، این دو باید رتبه‌ی نخست را تصاحب می‌کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از تعداد آمار فروش دقیق این دو بازی باید منتظر گزارش رسمی نینتندو گزارش NPD بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا