اخبار بازی

دو بازی Dead Space Ignition و Escape Dead Island برای سرویس Backwards Compatibility عرضه شدند

یک جفت عنوان دیگر از بازی‌های کنسول Xbox 360 برای قابلیت Backwards Compatibility کنسول Xbox One عرضه شدند که هر دو نسخه‌ای فرعی برای سری اصلی خود محسوب می‌گردند. این دو بازی Dead Space Ignition و Escape Dead Island نام دارند.

همچو روال قبل، اعلامیه‌ی این خبر نیز از طریق حساب کاربری Major Nelson در توییتر نشر یافته است. اگر پیش از این، این بازی‌های مذکور را برای کنسول Xbox 360 خود تهیه کرده باشید این دو بازی هم‌اکنون به صورت خودکار به آرشیو بازی‌های Xbox One شما برای دانلود افزوده شده‌اند. در غیر این صورت، بازی Dead Space Ignition با قیمت 4.99 دلار و حجم مورد نیاز 1.64 گیگابایت، و بازی Escape Dead Island با قیمت 19.99 دلار و حجم مورد نیاز 5.85 گیگابایت قابل خریداری‌ست.

البته ممکن است عده‌ای با این بازی‌ها آشنایی چندانی نداشته باشند و تاکنون به تجربه‌ی آن‌ها نپرداخته باشند چرا که هر دو در زمان عرضه با واکنش منفی منتقدین روبرو شدند؛ بنابراین در صورتی که در حال حاضر تمایل به تجربه‌ی آن‌ها دارید پیشنهاد می‌کنیم بررسی‌های بیشتری انجام دهید تا از خرید نهایی خود راضی باشید.

این ماه سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One یک ساله شد که به موجب آن تاکنون بیش از 280 بازی Xbox 360 برای Xbox One عرضه شده است؛ این قابلیت از زمان معرفی و عرضه با واکنش تحسین آمیز بازیکنان همراه شده و روز به روز بر آمار بازی‌های عرضه شده برای آن، افزوده می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا