اخبار بازی

دنباله بازی P4A معرفی شد: Persona 4: The Ultimax Ultra Suplex Hold

بازی Persona 4: Arena با عرضه موفقیت آمیز خود در سال 2012 توانست جوایز بسیاری از جمله بهترین بازی سبک Fighting سال VGA را دریافت کند و به همین خاطر ساخت دنباله ای برای این Spin-Off از سری Persona، چندان دور از انتظار نبود.

امروز شرکت Atlus از دنباله این عنوان پرده برداری کرد، بازی که با نام Persona 4: The Ultimax Ultra Suplex Hold عرضه خواهد شد.

از جمله تغییرات این بازی نسبت به بازی قبل، اضافه شدن 3 مبارز جدید به جمع 12 نفره مبارزان قسمت اول است که دو نفر از این شخصیت ها، Yukari Takeba و Junpei Iori را قبلا در Persona 3 دیده بودیم، ولی نفر بعد، مرد مو قرمزی که Sho Minazuki نام دارد و اطلاعاتی از او در دست نیست، جدید خواهد بود.

داستان بازی ار انتهای عنوان قبلی ادامه می یابد، زمانی که گروه تحقیقات و Shadow Walkers به دنبال مغز متفکر اتفاقاتی هستند که در Arena اتفاق افتاد، ولی در همین حال Teddie تقلبی دوباره در Midnight Channel ظاهر می شود و اعلام می کند که این بار "یک جنگ تمام عیار" به راه خواهد افتاد. او همچینی اعلام می کند که مسابقاتی دیگر با نام P-1 Climax شروع می شود و اینکه این بار بسیار دیوانه وار تر از مسابقات قبلی (P-1 Grand Prix) خواهد بود! فضا و زمان مختل می شوند، افراد شهر ناپدید می شوند و "مهی قرمز رنگ" شهر را در بر می گیرد… حالا وظیفه نجات شهر بر عهده تیم تحقیقات و اعضای باقی مانده Shadow Walkers خواهد بود.

تنها تاریخ عرضه مشخص بازی برای دستگاه های Arcade در ژاپن و اوایل زمستان است و هنوز خبری از نسخه PS3 یا X360 نیست.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا