اخبار بازی

دمو‌های قابل بازی هدست PlayStation VR در برخی خرده‌فروشی‌ها آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود

برخی از خرده‌فروشی‌های آمریکای شمالی این فرصت را به مردم این منطقه می‌دهند تا به تجربه‌ی دموهای قابل بازیِ بازی‌های هدست واقعیت مجازی PlayStation VR بپردازند؛ این بازی‌ها شامل Batman: Arkham VR و بیشتر می‌شوند. سونی در تازه‌ترین اقدامات خود، خبر داده که هفته‌ی آینده چند بازی‌ِ هدست واقعیت مجازی PlayStation VR قابل تجربه خواهند بود. این اطلاعیه بدین شرح است:

" به زودی ما دموهای قابل بازی از بازی‌های جدیدی نظیر Batman: Arkham VR را در دسترس قرار می‌دهیم که از طریق نزدیک ترین خرده فروشی به شما قابل تجربه خواهند بود. این بازی‌ها شامل Batman: Arkham VR، PlayStation VR Worlds (دو تجربه‌ی جدید)، Rigs Mechanized Combat League، Bound، Harmonix Music VR، Carnival Games و Thumper می‌شوند."

این بازی‌های جزو بازی‌های پیشنهادی برای کسانی‌ست که مایل به دانستن چگونگی تجربه‌ی استفاده از هدست واقعیت مجازی Palystation VR هستند. کنترل بازی‌هایی نظیر Batman: Arkham VR، Bound و PlayStation VR Worlds به سادگی امکان پذیر است و خیلی سریع به آن عادت خواهید کرد؛ اما تجربه‌ی بازی Rigs Mechanized Combat League به تلاش بیشتری نیاز خواهد داشت. این بهترین فرصت برای افرادی‌ست که با هدست‌های واقعیت مجازی و به خصوص Playstation VR آشنایی ندارند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا