اخبار بازی

دموی قابل بازی PES 2017 برای PC منتشر نخواهد شد

باز هم خبر بدی دیگر برای دارندگان رایانه‌های شخصی که منتظر تجربه «PES 2017» بودند. دموی قابل بازی این عنوان برای دارندگان این پلتفرم عرضه نشده و تنها در انحصار بازیکنان کنسولی خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

صفحه رسمی «PES» در سایت توییتر این موضوع را تایید کرده است.

«به دلیل کارهای اضافی که جهت جلوگیری از تقلب در آن نسخه، به واسطه یک نرم افزار خاص در حال انجام است، (PES 2017) دمو قابل بازی برای PC نخواهد داشت.»

 

«PES 2017» دومین عنوانی است که از عرضه دمو برای پلتفرم PC خودداری می‌کند. در همین ماه آگوست شرکت «EA» و استدیوی «DICE» نیز ترجیح دادند دموی قابل بازی «Titanfall 2» را برای PC منتشرنکنند. البته دلیل آن‌ها نسبت به «کونامی» متفاوت بوده، اما به نظر می‌رسد این اواخر سازندگان رفتار بهتری با بازیکنان کنسولی دارند.

 

دموی قابل بازی «PES 2017» قرار است ۲۳ آگوست در مناطق مختلف آمریکا و روز بعد در ۲۴ام در اروپا منتشر شود. این دمو شامل چندین تیم از جمله دو تیم ملی خواهد بود.

 

صفحه رسمی «PES» در توییتر همچنین مطلب زیر را نیز نوشته است.

«وقت مصاحبه است! «آدام بهاتی» به خبرگزاری‌ها تایید کرده که ما به دنبال افزودن لابی‌های آنلاین دو به دو پس از عرضه بازی خواهیم بود.»

 

«PES 2017» قرار است ۱۳ سپتامبر در آمریکای شمالی و ۱۵ام در اروپا و ژاپن عرضه گردد. این عنوان به هنگام عرضه بر روی کنسول‌های نسل حاضر، نسل قبل و همچنین رایانه‌های شخصی قابل دسترسی خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا