اخبار بازی

دموی رایگان Outlast 2 هم‌اکنون برای PC و PS4 در دسترس است

استودیوی Red Barrels در یک اتفاق غیر منتظره، خبر داد که دموی بازی Outlast 2 هم‌اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و Playstation 4 است تا به تجربه‌ی آن بپردازند. هنوز نسخه‌ی Xbox One این بازی در دسترس قرار نگرفته، اما توسعه‌دهنده‌ی این بازی در گفتگو با وب‌سایت Gamespot اعلام کرده این نسخه برای این کنسول نیز به زودی عرضه خواهد شد.

بازی Outlast 2 در آریزونا [Arizona] جریان خواهد داشت. در این بازی شما کنترل Black Langermann را بر عهده دارید که با همسرش، لین [Lynn] به این ایالت برای حل پرونده‌ی قتل یک زن باردار آمده است. توسعه‌دهندگان این بازی خبر از روایتی ترسناک تر از نسخه‌ی قبل این بازی دادند؛ همچنین در نظر دارند تا امکانات بیشتری در این نسخه در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

این دموی رایگان از طریق شبکه‌ی استیم [Steam] با حجم 7.4 گیگابایت تا تاریخ سه شنبه 11 آبان ماه [1 نوامبر میلادی] قابل دریافت است. اگرچه پس از این تاریخ نیز می‌توانید این نسخه را تجربه کنید ولی قادر به دریافت آن نخواهید بود.

بازی Outlast 2 ابتدا قرار بود در تعطیلات 2016 میلادی عرضه شود، اما توسعه دهندگان این بازی خبر از تاخیر آن تا سال 2017 میلادی در تاریخی نامشخص داده‌اند. همانطور که در طول خبر اشاره شد، این بازی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا