اخبار بازی

دلیل قیمت 40 دلاری ReCore

 

امروز آقای «Aaron Greenberg» از مایکروسافت، دلیل قیمت 40 دلاری عنوان «ReCore» (ریکور) را توضیح داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

یکی از عناوینی که امسال مایکروسافت به طور انحصاری برای اکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌کند، ریکور است. مدتی قبل مشخص شد که قیمت بازی به جای 60 دلار، 40 دلار خواهد بود.

اکنون گرینبرگ توضیح داده که ریکور عنوانی کاملا جدید است و قیمت کمتر آن همین موضوع را منعکس می‌کند. هرچند که این عنوان نام بزرگی چون خالق مگامن، «اینافونه» را در کنار خود می‌بیند، ولی این اثر کاملا جدید است و مایکروسافت به جلب نظر گیمر‌ها پیرامون بازی نیاز دارد. وی در ادامه اشاره می‌کند که مایکروسافت تاریخ عرضه بازی را سپتامبر در نظر گرفته است تا اولین اثر بزرگ آنان در این فصل باشد، این موضوع توجه بیشتری را نسبت به این اثر جلب خواهد کرد.

«یک IP جدید مانند ریکور… مطمئنا زمان‌بندی انتشار برای آن بسیار مهم است. بنابراین ما بازی را به عنوان اولین اثرمان در این فصل منتشر می‌کنیم. بازی در سپتامبر به انتشار خواهد رسید. پس ریکور زود عرضه خواهد شد. اما مسئله دوم نبود طرفدار ثابت برای بازی است. بنابراین ما باید یک فن بیس ایجاد کنیم. واقعا چنین است که گیمرها بسیار به این موضوع فکر می‌کنند که چگونه و برای چه عنوانی هزینه کنند. پس ما باید نظر آنان را جلب کنیم، باید اطمینان آنان را به دست آوریم و پول آنان را کسب کنیم.

ما نمی‌خواهیم که در این مسیر هیچ مانعی وجود داشته باشد. ما قصد داریم که به شما یک عنوان AAA را تحویل دهیم که واقعا ارزش 60$ را داشته باشد، اما اگر مطمئن نیستید این موضوع نباید مانع راه‌تان شود. در بازار یک بازی 60$ وجود دارد و ریکور هم [که 40$ است] هست. ما می‌خواهیم شما تصمیم بگیرید.»

 

گرینبرگ در ادامه گفت که امیدهایی وجود دارد که ریکور به یکی از فرانچایزهای ادامه‌دار مایکروسافت تبدیل شود.  افراد با سابقه‌ای چون اینافونه و «Armature» (از توسعه‌دهندگان متروید) در حال ساخت بازی هستند که امیدهای زیادی را برای موفقیت آن ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت:

«و این مواردی است که باعث شد ما قیمت 40 دلاری را برای ریکور در نظر بگیریم. امیدواریم که این تصمیمات به ریکور این شانس را دهد تا به عنوان یک IP جدید موفق عمل کند.»

 

ریکور سه‌شنبه 23 شهریور برای PC و Xbox One به انتشار خواهد رسید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا