اخبار بازی

دلیل عدم پشتیبانی Tekken 7 از قابلیت Cross-Platform مشخص شد

شرکت Bandai Namco دلایلی که بازی Tekken 7 از قابلیت Cross-Play پشتیبانی نخواهد کرد را شرح داد. تولید کننده‌ی Tekken 7، Katsuhiro Harada، چرایی این عدم پشتیبانی را در توییتر خود ارسال کرده است و بر طبق آن، تعبیه این قابلیت خارج از کنترل آن‌هاست.

توییت او بدین شرح است:" ویژگی SFV تنها برای PS4 موجود است، KI نیز تنها برای Xbox One، اما بازی Tekken 7 از هر دو استفاده می‌کند، این وضعیت متفاوتی‌ست. رایانه‌های شخصی می‌تواند به هر دو پلتفرم دسترسی داشته باشد، این مربوط به سیاسیت هر پلتفرم است و مربوط به ما نیست."

این مورد ممکن است خبری ناامید کننده برای طرفداران این بازی باشد که انتظار داشتند تا از این طریق با دیگران نیز بازی کنند. انجام بازی‌های با پشتیبانی از قابلیت Cross-platform برای بازیکنان بسیار سودمند است چرا که آن‌ها می‌توانند با جمعیت کثیری از بازیکنان آنلاین به انجام بازی مورد علاقه‌ی خود بپردازند، اما در صورتی که تنها قادر به انجام بازی با کسانی باشند که پلتفرم مشتکری دارند، با تعداد کمتری از بازیکنان مواجه هستند.

با این حال هنوز هم امکان پشتیبانی بازی Tekken 7 از قابلیت Cross-platform وجود دارد و این مورد تنها در صورت تغییر قوانین و سیاسیت‌های صاحبین کنسول‌ها میسر خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی از بازی Tekken 7 اعلام نشده، اما بر طبق گزارش های قبلی شرکت Bandai Namco این بازی در زمانی نامشخص در سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و Playstation 4 [هنوز وضعیت انتشار این بازی برای کنسول Nntendo NX مشخص نشده است] منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا