اخبار بازی

دلیل ریمستر نشدن Oblivion از زبان بتزدا

 

عنوان «Elder Scrolls V: Skyrim» (اسکایریم) امسال به شکل ریمستر شده عرضه خواهد شد، اما خبری از بازگشت «Oblivion» برای کنسول‌های نسل هشت نیست. حال بتزدا دلیل این امر را روشن کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

اثر The Elder Scrolls IV: Oblivion در سال 2006 عرضه شد و موفقیت‌های چشمگیری را بدست آورد. بسیاری از طرفداران علاقه دارند تا Oblivion نیز همانند اسکایریم ریمستر شود. اما با توجه به توضیحات آقای «Pete Hines» این کار به مدت‌ها زمان نیاز دارد.

در مصاحبه با وبسایت «گیم‌ اسپات»، آقای Pete Hines از «بتزدا» گفت:

 

«در حال حاضر ده سال از عمر Oblivion می‌گذرد و کارهای زیادی باید بر روی موتورپایه و تکنولوژی‌های به کار رفته برای آن انجام شود تا بتوان بازی را برگرداند و ریمستر کرد، و انجام دادن تمام کارهای مد نظر ما، امری مهم و دشوار است. البته این کار غیر ممکن نیست اما بسیار طاقت فرساست. انجام این کار [ریمستر کردن Oblivion] همانند ساخت اثری کاملا جدید یا ساخت اسکایریم است.»

 

همچنین Hines اشاره کرد که اسکایریم در کنار فال‌اوت 4 جز محبوب‌ترین بازی‌های بتزدا و دلیل ریمستر شدن این عنوان هم، همین موضوع است. Oblivion هم مشهور و پر طرفدار است اما نه در حد اسکایریم.

The Elder Scrolls V: Skyrim Remastered در تاریخ 28ام اکتبر سال جاری برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد و 60$ قیمت دارد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا