اخبار بازی

دلیل به تاخیر افتادن دوباره Max Payne 3 چیست؟

حتما شما هم خبر به تاخیر افتادن Max Payne 3 را تا ماه May شنیده اید و این سوال را از خود پرسیده اید چرا بازی که ساخت آن به اتمام رسیده بود و در آستانه ی Gold شدن قرار داشت، دوباره به تاخیر افتاد.

جواب سوال شما کاملا واضح است. دلیلی که باعث به تاخیر افتادن عرضه GeoW 3 به مدت 6 ماه و همچنین Batman برای یک سال بود. تنها دلیل منطقی که می توان برای این تاخیر ها بیان کرد، عرضه بازی در موقع مناسب و فروش بیشتر عنوان است. شرکت RockStar در 2 سال اخیر بازی های نسبتا کمی را عرضه کرده ولی نکته ی مشترکی که در تمام این عنوان ها می توان دید، عرضه ی این بازی ها در تاریخ هایی به غیر از تعطیلات سال نو است. Red Dead Redemtption با اینکه در May 2010 و در آغاز تابستان عرضه شد توانست در آن ماه بیش از 5 میلیون نسخه بفروشد و این فروش تا سال 2011 همچنان ادامه داشت و طبق آمارها این عنوان تا آگوست سال گذشته توانسته بیش 11 میلیون نسخه بفروشد.RockStar این کار را دوباره با L.A. Noire انجام داد و با اینکه فروش این عنوان به موفقیتی مانند Red Dead نرسید ولی قابل قبول بود.

با توجه به اتفاقات گذشته می توان حدس زد که دلیل تاخیر دوباره ی Max Payne 3 فراتر از رفع کردن اشکالات بازی است و RockStar می خواهد با این کار فروش خود را با این عنوان تضمین کند. معلوم نیست که آیا RockStar این کار را با GTA V نیز انجام خواهد داد و باید در سال 2013 انتظار این عنوان بسیار محبوب را کشید یا خیر.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا