اخبار بازی

دلیل اینکه Uncharted 3 دارای Single Player DLC نخواهد بود.

خبر میرسد که در میان DLC های Uncharted 3، چیزی شامل بخش تک نفره ی بازی نخواهد شد.

همانند نسخه ی اسبق خود، Uncharted 3 پس از عرضه از نظر DLC ساپورت کامل خواهد شد، اما در این میان آپدیت هایی برای بخش تک نفره ی بازی در نظر گرفته نشده است و Naughty Dog نیز دلیلش را توضیح میدهد.

کارگردان بازی، Justin Richmond میگوید: دلیل ویژه ای برای این کار وجود دارد. هروقت که ما در مورد عرضه ی DLC برای بخش تک نفره ی بازی با یکدیگر مشورت میکردیم، یکی از اعضا ایده ای میداد و در نهایت به این نتیجه میرسیدیم که این خود به اندازه ی مرحله ای 5 ساعته طول خواهد کشید. 

Richmond ادامه میدهد: ما ترجیح میدهیم که بازی جداگانه ای بسازیم، تا اینکه بازیمان را به صورت اپیزودیک عرضه کنیم. تیم ما خیلی کوچک است و به همین دلیل نمیتوانیم گروه جداگانه و کاملی را برای کار بر روی یک DLC اختصاص دهیم. (لازم به ذکر است که Uncharted 3 توسط یک تیم حدودا 90 نفره ساخته میشود، تقریبا 1/5 تعدادی که بر روی Call of Duty کار میکنند.)

در آخر Richmond میگوید: به همین دلیل است که چنین کاری نخواهیم کرد. قطعا ما کار کردن بر روی پروژه بعدی خود را ترجیح میدهیم. دوست داریم آن را بسرعت بسازیم و تجربه ای دیگر برای مردم به ارمغان بیاوریم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا