اخبار بازی

دلایل Arkane برای ادامه دادن داستان امیلی در Dishonored 2

 «دیس‌آنرد 2» قرار است راوی داستان یکی از مهم ترین شخصیت فرعی های نسخه اول یعنی «امیلی کالدوین» بعنوان شخصیت اصلی باشد. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.

البته لازم به ذکر است که بازیکنان می‌توانند در دیس‌آنرد 2 از بین کاراکتر اصلی شماره اول یعنی « کوروو آتانو» و امیلی کالدوین یکی را برای پیشروی داستان انتخاب کنند.

مطمئنا طرفداران این بازی امیلی کالدوین، دختر 10 ساله ملکه، که در برابر چشمانش مادرش به قتل رسید را می‌شناسند. امیلی ابتدا توسط کوروو نجات پیدا کرد و سپس توسط او بزرگ شد، کوروو او را به مانند دخترش بزرگ کرد در نتیجه او خصوصیات رفتاری او را به ارث برده است. 

طی یک پخش زنده در E3 2015 مدیر استدیو Arkane، «هاروی اسمیت» چنین عنوان کرد که عکس العمل طرفداران و بازیکنان نسخه اول به امیلی یکی از مهمترین دلایل آن‌ها برای انتخاب او بعنوان کاراکتر اصلی این شماره بوده است:

«تعداد بسیار زیادی از طرفداران نسخه اول پیش من اومدند و گفتند که اون لحظه از بازی که ما به اتاق امیلی میریم و اون نقاشی رو در اتاقش می‌بینیم و می‌فهمیم که اون بچه چجوری ما رو نگاه می‌کنه که مسئله رو حل می‌کنیم باعث شد نحوه بازی کردنمون رو تغییر بدیم!»

در ادامه:

« یه چیز جادویی در رابطه با این بچه از همون ابتدا وجود داشت.زمانی که ساخت دیس‌آنرد 1 را به اتمام رساندیم از همان موقع نظرتمان را برای ادامه داستان امیلی بیان کردیم. اون وقتی بزرگ میشه چه شخصیتی پیدا می‌کنه، چطور ملکه‌ای میشه و همانطور که در بازی متوجه می‌شوید چطور یاغی می‌شود.»

در یوتیوب استدیو Arkane ویدیویی را تحت عنوان «امیلی کالدوین چه کسی است؟» را منتشر کرده که پیشنهاد می‌کنیم مشاهده کنید.

دیس‌آنرد 2 در سال 2016 برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

منبع

وحید ظهرابی نژاد

یکمی دست به نوشتنبازی - کتاب - نوشتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا