اخبار بازی

دفاع شرکت Maxis از قفل DRM بازی SimCity

به تازگی بود که سازندگان عنوان SimCity به خاطر قرار دادن سوالی که در بخش درخواست های هواداران در وبسایت  Reddit در مورد قرار دادن قفل DRM همراه با این بازی، با خشم آنها مواجه شدند و به دنبال آن تمامی اعضای این سایت قرار دادن این قفل همراه با بازی را محکوم کردند و به سازندگان توصیه کرند که اگر می خواهند بازیشان فروش کند باید DRM را از بازی حذف کنند.

عوامل بازی نیز در مقابل این واکنش کاربران اعلام کردند که قرار دادن DRM و این گونه موضوعات همگی مستقیما از جانب شرکت ناشر((EA صورت گرفته و آنها در این مورد فاقد هرگونه اختیاری هستند.

Lucy Bradshaw از شرکت Maxis متذکر شد که برای اجرای بازی SimCity متصل بودن به سرور های ابری این بازی ضروری می باشد.

آنها گفتند:

" رایانه های شخصی شما به تنهایی از عهده این بازی بر نخواهند آمد چرا که سرور های ابری ما در هر شهر این بازی وظیفه پردازش بیش از 100,000 عدد از Sims ها را بر عهده دارند. "

در این مورد صحبت ازقرار دادن DRM در بازی واقعا به دور از منطق است چراکه این سوال پیش میاید که واقعا چه ارتباطی می تواند بین قفل  DRM و سرویس های گیمینگ ابری آنلاین وجود داشته باشد؟

این طور که به نظر می رسد عوامل از پاسخ دادن به این سوال عاجزند و تنها می خواهند با این صحبت ها قرار دادن قفل DRM در بازی را توجیه کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا