اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

در Sniper Elite 5 می توانید وارد مپ دیگران شوید و آنها را بکشید!

شرکت  Developer Rebellion به تازگی تریلر سینماتیک جدیدی برای بازی Sniper Elite 5 منتشر کرده است و جزئیات جدیدی را در رابطه با حالت چندنفره بازی به اشتراک گذاشته است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق حمله کردن به بازی های دیگران آنها را حذف کنند.

برای مشاهده تریلر روی این لینک کلیک کنید.

عنوان این حالت جدید به خوبی با این ویژگی هماهنگ بوده و “تهاجم” نام دارد. بازیکنان می توانند وارد کمپین شخص دیگری شوند و از آنجایی که این سری بازی در دوران جنگ جهانی دوم روایت می شود به یک تک تیرانداز از ارتش متحدین تبدیل شوند که سعی دارد تا تک تیراندازان متفق را شکار نماید.دربخشی از توضیحات این بخش جدید آمده است: “تنها هدف تک تیرانداز متحد مهاجم از بین بردن سایر بازیکنان خواهد بود در حالی که تک تیرانداز ارتش متفقین یک هدف اضافی به اهدافش افزوده خواهد شد که در آن وی بایستی بازیکن مهاجم را از بین ببرد”.در مجموع به نظر می رسد این بخش شباهت های بسیاری به بخش PvP بازی تحسین شده Deathloop داشته باشد.

اسنایپر الیت 5

حالت تهاجم در حالت Co-op هم پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین چندین بازیکن می‌توانند با هم همکاری کنند تا تک‌تیرانداز مهاجم را از بین ببرند قبل از اینکه او به مقصدش برسد. تک تیراندازهای مهاجم در صورت از بین بردن اهداف خود، پاداش‌هایی از جمله سلاح، آیتم‌ها و اسکین های گوناگون دریافت می‌کنند؛این در حالیست که جوایزی برای تک‌تیراندازان متفقینی که دشمن متحد خود را از بین می‌برند، در نظر گرفته شده است.

کریس کینگزلی، یکی از بنیانگذاران Rebellion  ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این مد فرد مهاجم که تحت کنترل یک بازیکن می باشد می‌تواند به روش‌هایی بسیار متنوع و غیرقابل پیش‌بینی عمل کند، و این موضوع خود به چالش می‌افزاید و تنش را حتی بیش از قبل می‌کند. همچنین به بازیکن میزبان اطلاع داده می‌شود که یک تیرانداز محوری به بازی او وارد شده است و از این نقطه بازی به یک تعقیب و گریز که کریس آن را به “بازی موش و گربه”توصیف می کند،تبدیل می شود.

بازیکن مهاجم همچنین می تواند از سربازان هوش مصنوعی برای کمک به یافتن تک تیرانداز متفقین با تگ کردن شخصیت هوش مصنوعی از طریق ویژگی “Eagle Eyes” استفاده کند. این به نوبه خود به تک تیرانداز محور متحدین آخرین مکان شناخته شده ای که  تک تیراندازان متفقین انسانی روی نقشه حضور داشته اند،نشان می دهد. بازیکن مهاجم همچنین می‌تواند به سربازان هوش مصنوعی دستوربدهد تا هوشیار باشند و در صورت تغییر در موقعیت بازیکنان دشمن به او اطلاع دهند.

در همین حال، تک‌تیراندازان متفقین می‌توانند روی «تلفن‌های تهاجم» روی نقشه ضربه بزنند تا آخرین مکان تک‌تیرانداز مهاجم را ببینند. هر چند استفاده از این تلفن ها خود بدون ریسک نبوده و جدا از اینکه این تلفن‌ها می‌توانند به دام انفجاری بیفتند، استفاده بیش از حد از آنها می تواند مکان تک تیراندازان میزبان را برای تک‌تیرانداز متحد فاش کند.

خوشبختانه سازندگان افرادی را که به مواجهه با این مد علاقه مند نیستند را هم فراموش نکرده و امکان خاموش کردن آن را قرار داده اند هر چند در اینصورت از دریافت XP های اضافی محروم خواهید شد.

Sniper Elite 5 اواخر امسال برای پلتفرم های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد. این بازی از روز اول عرضه بر روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس قابل تجربه خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازیسنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا