اخبار بازی

در Beyond صفحه‌ی Game Over وجود ندارد، حتی اگر Jodi بمیرد

David Cage اعتقادی به صفحه‌ی Game Over ندارد. پس حتی اگر بازیکن ها Jodi را بکشند،‌ بازی از چک پوینت قبلی بارگذازی نخواهد شد.

Cage گفت: "من همیشه احساس کردم که 'Game Over' یک شکست برای طراح بازی است تا شکستی برای بازیکن. این مثل درست کردن یک چرخه‌ی مصنوعی در بازی است که به بازیکن می‌گوید: ' تو بازی را آن طور که من میخواستم انجام ندادی، پس تو مجازات می‌شوی و باید دوباره بازی کنی و آن‌ طور که من می‌خواهم بازی را انجام دهی.' من با این موضوع در یک بازی اکشن مشکلی ندارم،‌ چرا که نه ؟ بازی اکشن در مورد مهارت است. ولی در یک بازی که حول داستان آن می‌چرخد این کار (صفحه Game Over) با عقل جور در نمی‌آید."

بازیکن ها در هر قسمت از بازی چند هدف خاص را دنبال می‌کنند، سناریوهای مختلفی بعد از هرکدام وجود دارد، پس "شکست خوردن" به معنی دیدن یکی از دو حالت است، به جای اینکه بازیباز دوباره آن مرحله را انجام دهد. این موضوع حتی در مورد وقتی که هدف بقای Jodi است نیز صدق می‌کند.

Cage همچنین اضافه کرد: "این یک بازی در مورد مرگ است،‌ پس می‌توانید تصور کنید که مرگ نقش مهمی را در تمام آن بازی کند. در حقیقت این یکی از اکتشافات بزرگ است. یکی از معماهای بزرگ در بازی کشف این است که در سمت دیگر (دنیای پس از مرگ) چه چیزی است. و قطعا آن یک صفحه سیاه نخواهد بود."

 

Beyond: Two Souls یک بازی انحصاری PS3 است که در اوایل ماه اکتبر عرضه می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا