اخبار بازی

در صورت به حد نساب رسیدن درخواست طرفداران، Dragon Quest 10 برای عرضه در غرب محلی سازی خواهد شد

سری Dragon Quest آنقدر که در ژاپن معروف و محبوب است در آمریکا نیست، اما این دلیلی بر بزرگ و محبوب نبودن برخی نسخه‌های آن نیست. اخیراً نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dragon Quest 7 برای کنسول 3Ds عرضه شده و به نظر می‌رسد نسخه‌ی محبوب دیگری از این سری نیز در بازارهای غربی عرضه شود.

نسخه‌ی مورد بحث Dragon Quest 10 نام دارد، که یک بازی در سبک MMORPG‌ست و در سال 2012 در ژاپن عرضه شد. در جریان گفتگوهایی که با دست اندرکاران این سری در غرفه‌ی بازی Dragon Quest 7 در نمایشگاه PAX West صورت گرفت، Noriyoshi Fujimoto از شرکت Square Enix پرسش‌های مربوط به این سری را پاسخ داد. او گفت که محلی سازی یک بازی در سبک MMORPG کار سختی‌ست، اما در ادامه بیان کرد که اگر تقاضا برای محلی سازی Dragon Quest 10 به اندازه‌ی Dragon Quest 7 بالا باشد آن‌ها این مورد را در نظر خواهند گفت.

بازی Dragon Quest 10 در جهانی تحت عنوان Astoltia جریان دارد که در آن 5 قاره و 6 نژاد قابل بازی وجود دارد. این بازی تاکنون در ژاپن برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است؛ دسامبر سال گذشته‌ی میلادی نیز برای کنسول Wii U عرضه شد.

جدیدترین بازی این سری، Dragon Quest 11 است که برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال آینده برای پلتفرم‌های Playstation 4، Nintendo NX و 3Ds برنامه ریزی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا