اخبار بازی

در رویداد PlayStation Experience نگاهی کوتاه به آینده‌ی Playstation خواهیم داشت

تاکنون اخبار زیادی از رویداد PlayStation Experience امسال منتشر شده و طرفداران مشتاقانه منتظر برگزاری هر چه بهتر این مراسم از سوی شرکت سونی هستند. این شرکت اخیراً در وبلاگ خود در رابطه با این مراسم پستی منتشر کرده که در آن اشاره داشته در جریان این مراسم نگاهی کوتاه به آینده‌ی بخش Playstation خواهیم داشت.

طبیعتاً با توجه این موارد که کنسول میان نسلی جدید سونی، Playstation Pro 4 اخیراً وارد بازار شده و هدست واقعیت مجازی Playstation VR نیز وضعیتی مشابه دارد، نباید انتظار صحبتی از سوی سونی در رابطه با آینده‌ی بخش Playstation در زمینه‌ی سخت افزار داشته باشیم.

با این حال، اخیراً شایعاتی مبنی بر رونمایی از دو بازی Marvel vs Capcom و The Last of US 2 در جریان این رویداد منتشر شده که احتمال تحقق هر دو مورد بسیار بالاست. یکی از منابع شناخته شده‌ی این صنعت پیشتر اشاره کرده بود که احتمالاً بازی The Last of Us 2 پیش از نمایشگاه E3 2017 رونمایی خواهد شد و اگر واقع بین باشیم احتمال رونمایی از آن در رویداد PlayStation Experience بیشتر است؛ سونی می‌تواند کاری که با نسخه‌ی جدید God Of War را کرد برای این بازی نیز تکرار کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا