اخبار بازی

درون بازی The Last of Us نکته ای وجود دارد که همه از آن بی خبرند

استودیوی Naughty Dog که ساخت سری بازی های Uncharted را بر عهده داشته و به واسطه آن جوایز زیادی را نیز نصیب خود کرده، امسال قرار است عنوان The Last of Us را به بازار عرضه کند که بی شک یکی از عناوین قابل توجه سال 2013 خواهد بود.


در کنار همه موارد و اطلاعاتی  که از این بازی منتشر شده، کارگردان هنری Naughty Dog آقای Neil Druckmann اعلام کرد که هنوز یک نکته در مورد بازی هست، که هیچ کس از آن خبر ندارد.


او می گوید:
" یک راز بزرگ در مورد این بازی وجود دارد که همه از آن بی خبرند و آن این است که در این بازی راه های دیگری هم برای سرایت بیماری ها وجود دارد و راه های انتقال ویروس محدود به یک روش نخواهد بود. "
Naughty Dog این موضوع را در بازی بکار خواهد گرفت، اما این بدین معنا نیست که به واسطه آن شاهد نوع دیگری از زامبی های مبتلا به ویروس قارچی  و یا شکل دیگری از بازماندگان در بازی باشیم، بلکه این استودیو قصد دارد که به واسطه آن بر روی روش های روایت داستان متمرکز شود.


او در اینباره می گوید:
" اگر گیم پلی، داستان و کارهنری به خوبی در کنار هم قرار بگیرند ، می توانند طوری بر روی یک بازیباز تاثیر بگذارند که هیچ رسانه ای قادر به انجام آن نیست. "

The Last of Us در 7 می 2013 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا