اخبار بازی

درخواست 1.5 میلیون دلاری Harmonix برای پورت PC بازی Rock Band 4

استدیو «Harmonix»، کمپینی را در سایت «Fig» ایجاد و درخواست 1.5 میلیون دلار برای پورت «Rock Band 4» به PC را کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

مانند دیگر کمپین‌های ایجاد شده در سایت Fig، شما به علاوه پشتیبانی از کمپین، توانایی سرمایه گذاری بر روی پروژه و گرفتن درصدی از سود فروش را نیز خواهید داشت.

یکی از مزایای نسخه PC، اضافه شدن ابزاری برای کاربران، برای تولید و اضافه کردن آهنگ‌های خود به بازی است. بازیکنان می‌توانند آهنگ‌های خود را از طریق «Rock Band Network» در «Steam Workshop» به بازی اضافه کنند و آن‌ها را با بقیه بازیکنان به اشتراک بگذارند.

نسخه PC، با تمام امکانات و آپدیت‌های نسخه کنسولی عرضه می‌شود و بعد از انتشار، بروز رسانی‌های جدید همزمان با نسخه کنسولی برای PC، در دسترس خواهند بود.

این نسخه دارای 65 آهنگ خواهد بود، 33 آهنگ اضافی مخصوص کسانی که از بازی پشتیبانی کنند، 1700 آهنگ برای دانلود در دسترس قرار خواهند گرفت، گیتار وایرلس، کیت درام و میکروفونی نسل جدید پشتیانی خواهند شد و مودهای «World Tour Campaign» و «Freestyle Guitar Solos» نیز در این نسخه وجود دارند.

استدیو Harmonix در نظر دارد تا بازی Rock Band 4 را در پاییز 2016 از طریق استیم (Steam) برای PC عرضه کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه بازی در سایت Fig مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا