اخبار بازی

درآمد Pokemon Go در پایان ماه اول عرضه به 200 میلیون دلار رسید

ماه اول عرضه Pokemon Go جزو مواردی است که باید در کتاب های رکورد ثبت شود.

گزارش روز دوشنبه Android Police حاکی از آن بود که Pokemon Go توانسته بیش از 100 میلیون دانلود از Google Play داشته باشد.

اما این محبوبیت بی‌نظیر چه ارقامی را از نظر واحد پولی نشان می‌دهد؟ با توجه به صحبت‌های Sensor Tower چیزی بیش از 100 ها میلیون دلار. تحلیل‌های منتشر شده از بازی تا روز جمعه نشان‌گر این است که این بازی در اولین ماه عرضه در Google Play و App Store توانسته 200 میلیون دلار سود داشته باشد و براحتی بازی‌های پردرآمد دیگر همچون Candy Crush Soda Saga و Clash Royale را کنار بزند. برای جزئیات بیشتر می‌توانید چارت زیر را بررسی کنید.

 

 src=/files/512317-pokemon-go-first-month-revenue.jpg style=

 

Randy Nelson سرپرست بخش موبایل وبسایت Sensor Tower در بلاگ‌ خود اعلام کرد: "Clash Royale از نظر کسب درآمد در ماه اول عرضه توانست به فروش چشمگیری دست یابد اما اکنون Pokemon Go در مدت زمان یکسان توانسته به درآمد بسیار بالاتری دست یابد".

در حالی که گزارشی جدید از Survey Monkey حاکی از این است که علاقه مردم به این بازی در حال افول است، Sensor Tower اعلام کرده که میزان استفاده روزانه این بازی هنوز بسیار زیاد است و هر بازیکن روزانه حداقل 26 دقیقه از زمان خود را صرف این بازی می‌کند.

اگر به هر دلیلی از این بازی خبر نداشته اید باید بدانید که Pokemon Go در تاریخ ششم جولای در آمریکا عرضه شد و باعث شد تا بازیکنان از دنیای دیجیتال بیرون آمده و برای بدست آوردن‌Pokemon ها وارد دنیای واقعی شوند. اگر تازه با این بازی آشنا شده اید پیشنهاد میکنیم برای دریافت سوالات مختلف خود پیرامون بازی، این مقاله را مطالعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا