اخبار بازی

داستان Splinter Cell: Blacklist ادامه‌ی Conviction

Splinter Cell: Blacklist سعی ندارد تا وانمود کند که در نسخه قبلی مشکلات زیادی وجود نداشته و می‌خواهد ادامه‌ی داستان Conviction را در پیش گرفته و Ubisoft Toronto نیز امیدوار است که از اشتباهات قبلی خود درس گرفته باشد.
کارگردان هنری بازی آقای Maxime Béland در مصاحبه با Joystiq اذعان داشت: "این نسخه شش ماه بعد از Conviction اتفاق میافتد. اینبار در نیم ساعت ابتدایی بازی فقط رییس جمهور به Sam رجوع نمی‌کند که جمله ای مثل: "من دوباره به کمک تو نیاز دارم" به او بگوید؛ این نسخه کاملا مربوط به Sam است. ما همچنین می‌خواهیم قسمت مهیجی در برهه زمانی بین دو نسخه و خارج از داستان اصلی بازی درست کنیم."
Béland روی نسخه Conviction هم کار کرده بود؛ وی اشاره داشت که خیلی دیر به تیم ساخت Conviction پیوسته و زمانی که او به تیم سازنده ملحق شد، پروژه ساخت بازی زیاد در وضع جالبی وجود نداشت و Beland سعی داشته تا آن نسخه را به راهی جدید برده و در کمتر از دوسال منتشرش کند.
وی نتایج نسخه قبلی را "ترش و شیرین" وصف کرده و عقیده دارد که آن ها از نسخه قبلی به عنوان "جای پایی" برای Blacklist استفاده کرده اند. Beland و تیمش به دنبال مطالعه نقد و بررسی های Conviction بودند تا آن را سرمشقی برای حذف و یا نگه داشتن قابلیت های نسخه قبل و استفاده در این نسخه کنند.
Blacklist در ماه مارچ 2013 برای PC, PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا