اخبار بازی

داستان Slender: The Arrival توسط تیم Marble Hornets نوشته خواهد شد

نویسندگان یکی از موفق ترین رسانه های Slender Man، بر روی جدیدترین عنوان از این قسمت با نام Slender: The Arrival مشغول به کار خواهند شد.

 

Blue Isle Studios این همکاری را اعلام کرد که خالقان Marble Hornets هم چون Joseph DeLage، Troy Wagner و Tim Sutton برای خلق یک داستان عمیق، همه جانبه و ترسناک، آماده خواهند شد.

 

Slender: The Arrival یک بازسازی تجاری بزرگ و یک ادامه بر عنوان مستقل پیشین خود یعنی Slender: The Eight Pages که توسط Mark Hadley خلق شده بود، خواهد بود که وی در این رابطه از اشتیاق خود برای همکاری با این تیم نویسندگی گفت.

 

وی اذعان داشت: " من واقعا هیجان زده هستم که به تیم Marble Hornets برای ورود به تیم سازنده ما خوش آمد بگویم. من مطمئن هستم که با همکاری یکدیگر، ما با Arrival موفق به خلق یک تجربه فوق العاده و ترسناک خواهیم شد."

 

Marble Hornets، نام یک سری در حال پخش در شبکه You-Tube است که با حفظ هیجان همیشگی خود، بیش از دو فصل از داستان هایی ترسناک بر اساس Slender Man را به تصویر کشیده است.

 

Slender Man یک افسانه ترسناک است که در فروم Something Awful به وجود آمد و به سرعت موجب شکل گیری داستان ها و افسانه های مربوطه شد و با پخش در اینترنت، موجب مشهور شدن این نام شد.

 

Slender: The Arrival اوایل سال 2013 بر روی PC منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا