اخبار بازی

خط تولید رسمی پوشاک Mass Effect Andromeda راه‌اندازی شد

بازی مورد انتظار Mass Effect Andromeda سال آینده‌ [میلادی] وارد بازار خواهد شد، اما این بازی ویدئویی تنها موردی نیست که طرفداران می‌توانند از این سری به آن دست یابند؛ چراکه قرار است پوشاک رسمی مرتبط با این بازی نیز وارد بازار شود.

خرده فروشی Merchoid در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی، خبر از عرضه‌ی پوشاک مختلف بر اساس بازی Mass Effect Andromeda داده است. در جریان این کنفرانس، اعلام شده که پوشاک تولیدی مرتبط با این بازی طیف وسیعی را شامل می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیراهن، تی شرت، تاپ، کلاه، جوراب و کیف اشاره کرد که با طرح لوگو و تصاویر هنری این بازی همراه می‌باشند.

جسیکا آدامز [Jessica Adams] از تولیدی Merchoid در رابطه با این مجموعه بیان داشته:" چه Ryder [نام شخصیت اصلی این بازی] مرد باشید چه زن، اگر مایل به کاوش در این سرزمین جدید باشید، نیاز به ابزار مناسب دارید. سری تولیدی جدید ما آن چیزی‌ست که نیاز دارید (به جز سفینه فضایی!). "

از جمله نکات این سری پوشاک می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • سری جدید پوشاک بر پایه‌ی بازی Mass Effect Andromeda
  • پیراهن‌های مخصوص مرد و زن با طرح N7
  • طیف گسترده‌ای از البسه از جمله پیراهن، کلاه و بیشتر
  • پیش خرید از طریق وب‌سایت Merchoid.com، ماه مارس به دست مشتریان خواهد رسید
  • تمامی محصولات لایسنس شده هستند و کیفیت تولیدی بالایی دارند

تاکنون تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Mass Effect Andromeda اعلام نشده اما این بازی قرار است در بهار سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه گردد. عرضه‌ی این پوشاک در ماه مارس 2017 میلادی می‌تواند به این نکته اشاره کند که یحتمل عرضه‌ی این بازی نیز در همین ماه صورت خواهد گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا