اخبار بازی

خرده فروشی Best Buy نسخه‌ای مخصوص از Final Fantasy XV را فهرست کرد

خرده فروشی Best Buy در آمریکا، نسخه‌ای منحصر به فرد از بازی Final Fantasy XV را برای عرضه در فروشگاهش قرار داده که برای هر دو پلتفرم Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

این نسخه که با نام Final Fantasy XV Day-One Edition شناخته می‌شود علاوه بر داشتن Season Pass بازی یک کلاه Beanie [عرق گیری مخصوص که معمولاً محصلین از آن استفاده می‌کنند] را نیز شامل می‌شود. جزئیات این نسخه به شرح زیر است:

" Final Fantasy XV: با ارتش شاهنشاهی ایوس [Eos] مبارزه کنید. شما ولیعهدی هستید که از این سمت خلع و برکنار شده، پس باید در ایوس سفر کنید و در حالی که با هیولاها به مبارزه می‌پردازید، دوستان جدیدی نیز پیدا کرده و مهارت‌های خود را بهبود و گسترش دهید. Beanie: سیاه و سفید، بافته شده با طرح لوگوی بازی."

جزئیات زیادی از Season Pass این بازی منتشر نشده اما پیش از این شرکت Square Enix اعلام کرده بود این مورد حاوی ماموریت‌های بیشتر و محتوای جدیدتری‌ست. جزئیات بیشتر یقیناً پیش از انتشار بازی اعلام خواهد گردید.

اگر شما این نسخه‌ی مخصوص Final Fantasy XV را می‌خواهید، می‌توانید آن را به ارزش 99.99 دلار از خرده فروشی Best Buy دریافت کنید. این بازی روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هنوز تائید نشده اما احتمال آن وجود دارد که تا یک سال پس از عرضه‌ی بازی برای این پلتفرم نیز منتشر گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا