اخبار بازی

خرده‌فروشی EB Games از باندل Dead Rising 4 Holiday Edition رونمایی کرد

بخش استرالیای خرده فروشی EB Games از یک باندل انحصاری و ویژه از بازی Dead Rising 4 رونمایی کرد. این باندل جدید " Dead Rising 4 Holiday Edition" نام دارد.

صفحه‌ی رسمی EB Games استرالیا در فیسبوک اعلام کرد:" باندل انحصاری EB، Dead Rising 4 Holiday Edition را معرفی می‌کنیم! اگر تمایل دارید می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی آن سفارش دهید."

نسخه‌ی Holiday Edition بازی Dead Rsising 4 حاوی نسخه‌ای از این بازی برای Xbox One، استیل بوک، راهنمای تعطیلات Frank West و بسته‌ی الحاقی‌ای که حاوی دوچرخه‌ی Sliceycle و Steam Punk Snowman Head می‌باشد، است.

این نسخه از بازی روز سه شنبه 16 آذر ماه [6 دسامبر میلادی] به ارزش 109.95 $AUD عرضه خواهد شد. این نسخه کمی گرانتر از نسخه‌ی استاندارد بازی به ارزش 99.95 $AUD است.

تا بدین لحظه، به نظر می‌رسد که باندل Dead Rising 4 Holiday Edition تنها در استرالیا قابل دسترس خواهد بود چرا که بخش نیوزلند خرده فروشی EB Games آن را در وب‌سایت خود لیست نکرده است. پیش از این هر دو بخش مذکور این خرده فروشی، اقلامی مشابه را به فروش می‌رساندند.

Dead Rising 4 جدیدترین نسخه‌ی این سری محبوب پیرامون زامبی‌هاست که در آن بازیکنان کنترل فرانک وست، شخصیت اصلی نسخه‌ی اول این سری، را بر عهده دارند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا