اخبار بازی

خبری از بازی جدید Mikami تا 2013 نخواهد بود

خبری که از سوی میکامی در سال 2010 منتشر شد را به خاطر دارید؟ او که استودیوای به نام Tango Gameworks تاسیس کرده است، برای ZeniMax's Bethesda Softworks بازی خواهد ساخت. میکامی برای بازیبازان کهنه کار بسیار آشناست، او خالق و آفریننده سری Resident Evil است و بازیبازان جدید او را با نام Vanquish می‌شناسند. و مطمئنا خیلی‌ها هم با ZeniMax آشنا هستید، او صاحب id Software، Bethesda Softworks، Arkane Studios و استودیو میکامی یعنی Tangogameworks است.

آقای Toru Takahashi  مدیر کل ZeniMax  در آسیا، در مصاحبه‌ای با 4Gamer بیان کرد اولین بازی Tango تا سال 2013 منتشر نخواهد شد. این بازی از یک موتور خارجی بی‌نام که به شدت توسط این استودیو تنظیم و سفارشی شده است استفاده خواهد کرد. طبق گفته میکامی او هنوز به دنبال جذب و استخدام نیرو برای تیم Tango است و انتظار دارد از نظر تعداد اعضا به بالاترین میزان بازی‌های گذشته خود برسد.

Mikami نمی‌خواهد استودیو اش خیلی بزرگ باشد و در آینده امیدوار است تیم خود را تقسیم کند – یک تیم بزرگ که  بر روی یک عنوان بزرگ تمرکز کنند و یک تیم کوچک‌تر برای آموزش دادن به اعضای تازه وارد. چه گروهش را تقسیم کند چه تقسیم نکند میکامی انتظار دارد تعداد اعضای تیمش چیزی حدود 100 نفر باشد.

همچنین در این مصاحبه میکامی بازی Skyrim را تحسین کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا