اخبار بازی

خبرهای پیرامون AC III در یک نگاه

بر اساس عکس جدیدی که امروز فاش شده می‌توان حدس زد که شایعات مربوط به اینکه خط داستانی قسمت سوم AC در آمریکا و زمان جنگهای داخلی آمریکا خواهد بود، واقعیت دارد.

این عکس که امروز از طرف یکی از کارمندان شرکت BestBuy به سرویس خبری Kotaku رسیده است، نشان دهنده کاراکتر اصلی نسخه سوم بازی با لباسی نسبتا جدید است که در پشت آن پرچم آمریکا به چشم می‌خورد. بر اساس این عکس می‌توان گفت که علامت جواهری که بر روی کلاه وی قرار دارد، نشان دهنده این است که وی یک Native American (ساکنان بومی سرزمین آمریکا) است و هم‌چنین یکی از سلاح‌های وی تیر و کمان به سبک سرخپوست های آمریکا می‌باشد.

بر طبق خبرهایی که روز گذشته در صفحه فیس*بوک سایت یوبی‌سافت آمده، گفته شده است که این شرکت به زودی عنوانی بسیار بزرگ را معرفی خواهد کرد که با این اوصاف می‌توان اطمینان داشت که این عنوان قطعا شماره سوم Assassins Creed خواهد بود.

اگر شما به صفحه مربوطه به Julián Auditore بروید می‌توانید صفحه ای را مشاهده کنید که که بر روی آن به زبان عربی جمله ای نوشته شده است که به معنای " من پرنده نیستم. " است که احتمالا به مرجع اصلی این سری یعنی Altair اشاره می کند. هنوز مشخص نیست که منظور از این جمله چیست ولی شایعات این‌گونه می‌گوید که احتمالا شخصی در زمان حال قرار است جایگزین شخصیت Desmond Miles شود.

از خبرهای دیگری که پیرامون AC III در بیشتر خبرگزاری‌ها بازتاب داشته است می‌توان به بنر فاش شده در سایت گیم اینفورمر اشاره کرد که احتمالا به معنی این است که شماره بعدی مجله GameInformer در مورد AC III سخنانی به میان خواهد آورد.

در حال حاضر با توجه به اطلاعات بالا می‌توان اطمینان داشت که به زودی خبرهای بزرگی از نسخه بعدی AC گفته خواهد شد ولی تا تایید رسمی یوبی‌سافت صبر می‌کنیم.

 

 src=https://images.vg247.com/current//2012/03/20120301ac3maybe.jpg style=

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا