اخبار بازی

خالق Fallout به Obisidian پیوست

طبق اخبار منتشره از استودیوی Obsidian آقای Tim Cain خالق سری تحسین شده ی Fallout و یکی از ارکان اصلی شرکت Interply در دوران طلایی آن به این شرکت پیوسته است .

Tim Cain پس از جدایی از Interply در سال 1998 با همکاری افرادی نظیر Leonard Boyarsky استودیوی Troika را تاسیس کرد و CRPG های با کیفیتی نظیر Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura در سال 2001 ، عنوان The Temple of Elemental Evil را در سال 2003 و نهایتا Vampire: The Masquerade – Bloodlines را دسال 2004 روانه ی بازار کردند پس از عرضه ی The Masquerade وی و شرکایش اعلام ورشکستگی کرده و Troika را تعطیل کردند .

پس از آن در سال 2005 Tim Cain به NC Soft و استودیوی Carbine Studios پیوست و به کار بر روی عنوان WildStar مشغول شد MMO ای که هنوز منتشر نشده است ، اما خبرها حاکی از آن است که وی به عنوان برنامه نویس و طراح به Obsidian پیوسته است تا در کنار همکار قدیمی خود Chris Jones و یکی دیگر از اعضای تیم اصلی Fallout مشغول به کار شود .

Obsidian پس از انتشار Fallout : New Vegas  و نیز عنوان ضعیف Dungeons Siege III به شدت مشغول کار بر روی عنوان عظیم EA یعنی اقتباس از اثر فانتزی Robert Jordan سری The Wheel of Time است و انتظار می رود جذب فرد متبحری چون Cain منجر به افزایش کیفیت این عنوان شود .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا