اخبار بازی

حمله به غول در Dead Or Alive 5 Last Round

شرکت «کویی تکمو» امروز طی مراسم «Dead or Alive Festival» از تعدادی همکاری برای عرضه شخصیت و لباس‌های مختلف برای عنوان «Dead or Alive 5: Last Round» خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

یکی از مهمترین معرفی‌های «کویی تکمو» در این مراسم اعلام همکاری با «SNK Playmore» و عرضه شخصیت «Mai Shiranui» از سری «King of Fighters» برای عنوان «دد اور الایو ۵: لست راند»، در ماه سپتامبر بود.

 

علاوه بر آن، شرکت «تکمو» از عرضه ۳۰ لباس جدید از جمله بسته لباس‌های «کینگ آف فایترز» در ماه سپتامبر، «آکوآ پلاس» در ماه دسامبر و سری محبوب «اتک آن تایتن» یا همان «حمله به غول» در تاریخ ۱۹ جولای، خبر داد. سری «حمله به غول» همچنین قرار است یک استیج جدید نیز در این عنوان داشته باشد که در آن می‌توان غول ۵۰ متری معروف این سری را در پس زمینه مشاهده کرد.

 

شرکت «تکمو» همچنین از جزییات پنجمین سیزن پس این عنوان رونمایی کرده است که شامل یک لباس معلم مدرسه برای شخصیت «Nyotengu» و بسته‌های «Full Bloom! Flower Costume» و «Everyone’s Halloween 2016» برای همگی شخصیت‌ها و لباس‌های بیشتری خواهد بود، که در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

 

«دد اور الایو ۵: لست راند» هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،PS3 ،Xbox One ،Xbox 360 و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است. در ادامه می‌توانید تصاویر بسته لباس‌های «حمله به غول» و «کینگ آف فایترز» را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا