اخبار بازی

حماسه‌ی بیست سالگی بلیزارد!

بیست سال قبل یعنی 1991 سه دانشجوی تحصیل کرده در دانشگاه لس‌انجلس تصمیم می‌گیرند تا پا به عرصه‌ی بازی سازی بگذارند و شرکتی تاسیس کنند. هدف اصلی آنها این بود که بازی‌های جذاب بسازند و محصول خود لذت ببرند. در ابتدا این کمپانی را Silicon and Synapse نامیدند ولی بعدها به اسم Blizzard Entertainment تغییر نام داد. بنیان‌ گذاران بلیزارد مارک موهیم، فرانک پیرس و الن ادم بودند.

بازی‌های به یادماندنی زیادی از این شرکت منتشر شده است که می‌توان از پیش‌قراول ‌های آنان به سری دنیای وارکرفت، دایبلو و استارکرفت اشاره کرد.

حال پس از گذشت دو دهه این شرکتی به غولی در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده است که روزانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان، با قومیت‌ها و نژادها و زبان‌های مختلف مشغول به انجام بازی‌های آنها هستند.

اکنون در سال 2011 میلادی بلیزارد تصمیم گرفته است که بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت را جشن بگیرد. طی این برنامه به تاریخچه‌ی بازی‌های گذشته نگاهی انداخته می‌شود، مسابقه‌ای جهانی برگزار می‌شود، گالری تصاویری از دستاوردها و همچنین پیشرفت‌های شرکت در زمینه‌ی بازی راه اندازی می‌شود. خلاصه‌ی کلام اینکه بلیزارد قصد نقش آفرینی از نوع حماسه‌ای دارد.

 مارک و فرانک پیغامی منتشر کردند؛ مبنی بر اینکه از پیشرفت شرکت تا به اینجا بسیار خرسند هستند و اینکه برنامه‌های سالگرد طی هفته‌ی آینده انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا