اخبار بازی

حقیقت تلخ ، شانس “PS3” از “Gears of War”به صفر رسید

شاید تا چندی پیش گیمرهای PS3 امید این را داشتند که ، سری بازیهای "Gears of War"برای این کنسول نیز عرضه شود ؛ تا ان زمانی که اقای "Mike Capps"رئیس شرکت "Epic Game" در طی مصاحبه ای با GDC اذعان کرده بود :
ما خیلی دوست داریم بازی Gears of War را برای "PS3" نیز بسازیم ولی به علت دلایل که برای ما الزامی هستند با شرکت ماکروسافت همکاری بسیار عالی داریم و فعلا نمیتوانیم این کار را انجام دهیم .
وی همچنین این امید را داد که امکان عرضه این بازی در اینده امکان پذیر میباشد ، و همچنین این عمل بسیار جالب خوانده بود . ولی زمان و اینکه چه موقعه خواهد بود را بیان نکرده بود .

ولی امروز سخنها برگشت و دست اندرکاران این بازی حرفهای دیگری را بیان کردند ؛ در همین راستا اقای "Cliff Bleszinski"در طی خبری ، شانس امدن بازی Gears of War را برای PS3 صفر خواند و اذعان کرد : امدن این بازی در اینده برای PS3 صفر درصد میباشد ، وی که گویا از تکرا این سوال خسته شده بود اذعان کرد : جدا میشود دیگر این مسئله را تمام کنید ؟! در حال حاظر با شرکت "MS" توافق بزرگی رسیدیم ، انها همکاران بسیار خوب و بزرگی برای ما هستند .
و به تمام سخنانی که اقای Mike Capps در مدتی نه چندان دور زده بود پشت پا زد و این بازی را همچنان در انحصار 360 پا برجا گذاشت .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا