اخبار بازی

حقایق پشت پرده ی RISING

در مصاحبه ی که کوجیما در رابطه با حقایق Rising انجام داده ، صحبت هایی انجام شده که دانستان اونها خالی از لطف نیست.

"از اونجایی که RISING یک عنوان فرعی بود ، من در این پروژه فقط به عنوان تهیه کننده نقش داشتم و بقیه چیز ها به تیم جدید سپرده شده بود. من در داستان بازی خیلی نقشی نداشتم و البته خودمم سعی میکردم خیلی با پروژه درگیر نشوم. در آپریل یا می 2010 من Peace Walker رو تمام کردم و بعد از E3 نگاهی به پروژه انداختم تا ببینم تا کجا پیش رفته ، داستان و شخصیت های اصلی و کمکی خوب بودند اما طراحی بازی نامشخص و خیلی تفکیک شده نبود. تیم سازنده در گرداب تمام نشدنی از ساختن و دوباره ساختن عناصر بازی برای تعادل یافتن و بالانس شدن گیر افتاده بود."

او میگوید عنصر " همه چیز را ببُرید" با اون تم کلاسیک سری MGS مثل مخفی کاری و نفوذ هم خوانی نداشت و بسیار مشکل ساز بود. کوجیما به دنبال استدیوی دیگری بود تا بتواند دنباله ی ساخت پروژه را بگیرد حتی استدیو های بین المللی . اما او میخواست استدیویی ژاپنی شمشیر بازی این عنوان رو طراحی بکنه ، بعد از اینکه عناصر اکشن بازی را مورد بررسی قرار داد به این نتیجه رسید که تنها استدیویی که از عهده ی این کار بر می آید ، استدیوی Platinum Games است.

"تنها استدیویی که احساس کردم میتواند این کار را بکند استدیوی Platinum Games بود. اگر کسی میتونست این کارو بکنه ، فقط اونا هستند که میتونن"

بسیاری از طرفداران سری MGS بعد از دیدن تریلر MGR در مراسم VGA امسال ناراضی بودند.
عنوان MGR تقریبا در حال کنسل شدن بود اما این عنوان دوباره زنده شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا