اخبار بازی

حضور 23 شرکت بازی‌سازی در الکامپ امسال

پس از به پایان رسیدن فرصت ثبت‌نام برای حضور در بخش الکام‌گیمز نمایشگاه الکامپ، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان حاکی از استقبال و حضور پرشور بازی‌سازان در این نمایشگاه است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پس از نهایی شدن ثبت‌نام متقاضیان، ‌جزئیات هزینه‌های غرفه‌ها و همین‌طور تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده مشخص شده است.

در حال حاضر ۲۳ شرکت فعال در صنعت بازی‌سازی برای حضور در نمایشگاه الکام‌گیمز و اخذ غرفه ثبت‌نام کرده‌اند. لازم به ذکر است که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جهت حمایت از فعالان صنعت بازی‌سازی، بخش اعظمی از هزینه‌های اخذ غرفه را به‌جای بازی‌سازان پرداخت خواهد کرد. با هماهنگی‌های صورت گرفته، ۳۰۰ متر فضا به بخش الکام‌گیمز اختصاص یافته که فرصت بسیار مناسبی برای حضور بازی‌سازان است.

به‌طور عادی، ارزش تیپ غرفه‌های در نظر گرفته شده برای بازی‌سازان متری ۱۴۵ هزار تومان است. اما با پرداخت هزینه‌ها از طرف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فعالان صنعت بازی‌سازی هزینه بسیار کم‌تری را باید پرداخت کنند.  شرکت‌هایی که بالای ۳ سال فعالیت دارند باید برای هر متر، حدود ۷۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنند، و شرکت‌هایی که زیر ۳ سال فعالیت دارند تنها در حدود متری ۴۲ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

انتظار می‌رود با توجه به حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و پرداخت این هزینه‌ها، بازی‌سازان در غرفه‌آرایی نهایت همکاری را به عمل آورند تا بخش الکام‌گیمز از هر نظر مخصوصا آراستگی و نمای ظاهری، وجهه خوبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا