اخبار بازی

حضور نمایندگان ایران در میان 20 کشور پیشرو صنعت بازی رایانه ای دنیا در سنگاپور

نمایشگاه سالیانه کژوال کانک با حضور بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، برای نخستین بار در آسیا و به میزبانی کشور سنگاپور از روز       سه شنبه 22 می برابر با 2 خرداد در محل سالن های کتفرانس ها و همایش های بین المللی شهر سنگاپور                                     ( Suntec convention center) در حال برگزاری است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این گروه همایش ها که هر ساله در آمریکا و اروپا برگزار می شود امسال برای نخستین بار و با هدف جذب مخاطبان آسیایی در این قاره برپا شده است.

این همایش تنها پذیرای افراد متخصص و درگیر در صنعت بازی های کژوال است بطوری که حضور  بازدید کننده های عادی در آن امکان پذیر نیست.
بر اساس این گزارش، شرکت های تولید کننده بازی های کژوال، شرکت های توزیع کننده و خریدار بازی های کژوال، شرکت های ارائه دهنده خدماتی بازی ها مانند سیستم های پرداخت، موتورهای بازی و تبلیغاتی موبایل، دانشجویان رشته های دانشگاهی بازی ، از گروه های شرکت کننده در این همایش ها  هستند که بصورت غرفه دار یا بازدید کننده حضور دارند.
ارائه بیش از 100 سخنرانی در خصوص طراحی بازی های کژوال، بازی های موبایل، تولید بازی های کژوال، آینده بازی های کژوال، بازی های اجتماعی، آنالیز و فرصت های بازی های کژوال از سوی متخصصین سرشناس شرکت های فیس بوک، مایکروسافت، سونی، گوگل، …  از برنامه های کژوال کانکت سنگاپور است.

در این دوره از نمایشگاه کژوال گیم حدود 40 شرکت مطرح و پیشرو از سراسر دنیا در حال معرفی و نمایش توانمندی های خود در صنعت بازی های کژوال هستند.

حضور جمهوری اسلامی ایران در کژوال کانکت سنگاپور که تاکنون بیش از 600 متخصص از 20 کشور دنیا از آن بازدید کرده اند، تاثیرات گوناگونی را به همراه داشته است. اطلاعاتی که از توانمندی های ایران در خصوص تولید بازی های کژوال ارایه گردید باعث تعجب و حیرت بسیاری از شرکت های حاضر در این همایش شده است.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان حامی طلایی (گلد اسپانسر) در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. لوگوی بنیاد در سایت رسمی نمایشگاه و بخش حامیان اصلی آن قرار گرفته است و اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این سایت درج شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا