اخبار بازی

حذف محدودیت های مربوط به بخش آفلاین از نسخه PC بازی SSF IV :AE

سلام

 

هفته گذشته طی خبری از سوی CAPCOM اعلام شد که نسخه PC بازی دارای نوع خاصی DRM است ، که تا بازیکنان به شبکه GFWL متصل نباشند قادر به انجام بازی با تعدادی از کاراکتر های اضافی در نسخه آرکید نیستند.

اما این خبر به سرعت با واکنش منفی PC Gamer ها مواجه شد. در همین راستا آقای Christian Svensson  معاون ارشد بخش آمریکایی CAPCOM با ارسال متنی بر روی بلاگ خبری سایت CAPCOM اعلام کرد این DRM به کلی از نسخه PC حذف شده است. 

وی دلیل این کار را اینگونه بیان کرد : " استدلال ها و نوشته های طرفداران این بازی آنقدر برای ما متقاعد کننده بود که ما به فکر حذف این سیستم افتادیم. امکان دارد که در ابتدای عرضه ی بازی این محدودیت موجود باشد ، اما ما با ارائه به روز رسان هایی این محدودیت ها را بر میداریم ، و شما قادر به انجام بازی با همه 39 کاراکتر در حالت Offline خواهید بود. به این صورت شما می توانید چند ضرب هایتان را هر زمان که دوست داشتید تمرین کنید و از بازی لذت ببرید."

البته برای بهرمندی از مزایای آنلاین شما نیازمند اتصال به GFWL خواهید بود.

او در پایان خاطر نشان کرد : " من امیدوارم با انجام این کار Super Street Fighter IV: Arcade Edition موفقترین بازی سبک مبارزه ای تمام ادوار بر روی پلتفرم PC شود."

SSFIV: AE در ماه جولای به صورت جهانی برای PC منتشر می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا