اخبار بازی

حجم Call of Duty: Infinite Warfare برای پلتفرم‌های مقصدش اعلام شد

فضای رسمی مورد نیاز برای نصب و اجرای دو بازی جدید سری Call of Duty اعلام شد. اگرچه شرکت Activision در گذشته اعلام کرده بود که برای نصب دو بازی Call of Duty: Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered نیاز به 130 گیگابایت فضای خالی دارید، اما فضای اصلی از این رقم کمتر است.

130 گیگابایت فضای مورد نیاز شامل بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های عرضه شده برای این دو بازی خواهد بود اما در زمان عرضه‌ برای نصب این بازی‌ها نیاز به فضای کمتری خواهید داشت.

بر اساس گزارش Charlie Intel، در Playstation 4، بسته به منطقه‌ی خود فضای متفاوتی بین 44.6 تا 53.6 گیگابایت برای نصب Infinite Warfare نیاز خواهید داشت. برای نصب Modern Warfare Remastered نیز 37.2 گیگابایت فضای خالی نیاز است.

برای کنسول Xbox One نیز 52.1 گیگابایت برای نصب Infinite Warfare و 45.85 گیگابایت نیز برای Modern Warfare Remastered نیاز خواهید داشت. امکان پیش دانلود [Pre-Load] هر دو بازی برای هر دو پلتفرم هم اکنون مهیاست.

در حال حاضر خبری از پیش دانلود این دو بازی برای رایانه‌های شخصی نیست. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty Moder Warfare در کنار بازی Call of Duty Infinite Warfare در روز جمعه 14 آبان [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا