اخبار بازی

حجم نسخه‌ی Legacy بازی Call Of Duty: Infinite Warfare برای PS4 مشخص شد

نسخه‌ی Legacy Edition بازی Call Of Duty: Infinite Warfare با در نظر گرفتن وجود دو بازی [به همراه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty Modern Warfare] طبیعتاً حجم بالایی خواهد داشت؛ اما حجم واقعی این نسخه بالاتر از حد انتظار است. در صورتی که قصد خرید این بازی برای کنسول Playstation 4 را دارید، مطمئن شوید که بیش از 100 گیگابایت فضای خالی خواهید داشت.

خرده فروش فرانسوی Micromania کدهای دریافت بازی Call of Duty: Infinite Warfare و بخش تک نفره‌ی Modern Warfare Remastered را برای کسانی که نسخه‌ی از Legacy Edition را پیش خرید کردند، ارسال کرده است. با توجه به اطلاعات این بسته، برای نصب این نسخه به بیش از 130 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

مشخصاً این بازی پر حجم ترین بازی منتشر شده برای کنسول Playstation 4 تاکنون است. بنابراین در صورتی که این نسخه از بازی را پیش خید کرده‌اید از همینک به فکر خالی کردن فضای هارد خود برای نصب این بازی باشید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare به همراه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه 14 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا