اخبار بازی

حجم دانلود نسخه‌ی Special Edition بازی Skyrim بر روی Xbox One مشخص شد

از طریق لیست شدن نسخه‌ی Special Edition بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Remastered در فروشگاه Xbox One استرالیا، از حجم دانلود این بازی مطلع شدیم. که بر اساس آن، به نظر می‌رسد بازی‌هایی که دارای حجم کمی در نسل گذشته هستند و برای کنسول‌های نسل هشتمی Xbox One و Playstation 4 بازسازی می‌شوند، حجم بالایی خواهند داشت.

نسخه‌ی Xbox 360 بازی The Elder Scrolls V: Skyrim تنها 4 گیگابایت حجم داشت. اما نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی [Special Edition] برای Xbox One، تقریباً 6 برابر بیشتر از آن، یعنی 22.75 گیگابایت، حجم دارد.

دلیل حجم بیشتر این نسخه‌ی بازسازی شده در مقایسه‌ با نسخه‌ی اصلی The Elder Scrolls V Skyrim وجود محتوای بیشتر آن است؛ نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی حاوی تمامی بسته‌های الحاقی [DLC]‌ایست که برای این بازی منتشر شده، خواهد بود. البته باید اشاره کرد که هنوز این بازی از نظر حجم، پائین تر از دیگر بازی‌های نسل هشتمی قرار می‌گیرد. The The Elder Scrolls V Skyrim Remastered Special Edition در تاریخ جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و Playstation 4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا