اخبار بازی

حجم تقریبی دانلود Forza Horizon 3 مشخص شد

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ریسینگ امسال Forza Horizon 3 می‌باشد که قرار است به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی Windows 10 و Xbox One در تاریخ سه‌شنبه 6 مهرماه [27 سپتامبر میلادی] به بازار عرضه گردد.

خیلی از منتظرین این بازی، مایل به دانستن حجم تقریبی آن، برای تهیه‌ی فضای مورد نیاز در هنگام انتشار بازی هستند که بتازگی جزئیات آن از طریق فروشگاه Xbox منتشر شده است. بر طبق جزئیات منتشر شده در این فروشگاه، برای نصب بازی Forza Horizon 3 به فضایی بین 46.34 – 60 گیگابایت [به صورت تقریبی] نیاز خواهید داشت. این بازی در محیطی پهناور که با الهام از کشور استرالیا طراحی شده، جریان خواهد داشت. بزرگی نقشه‌ی این بازی دو برابر نقشه‌ی Forza Horizon 2 می‌باشد. این بازی از ویژگی‌های نظیر بخش همکاری چهار نفره و بخش چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند. بیش از 350 ماشین در هنگام انتشار در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت.

علاوه بر این موارد، این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند که به کمک آن، هر کس نسخه‌ای [چه نسخه‌ی PC و چه نسخه‌ی Xbox One] از این بازی را خریداری کند، به صورت رایگان نسخه‌ی دیگر را نیز دریافت خواهد کرد و امکان تجربه‌ی بازی بر روی هر دو پلتفرم را خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا