اخبار بازی

حالت کلاسیک برای Battlefield 1 در آینده منتشر خواهد شد

یک مورد وجود دارد که همیشه می‌توانید از استودیوی DICE انتظار داشته باشید؛ پشتیبانی عالی از بازی‌هایشان پس از عرضه. بازی Battlefield 4 نمونه‌ای خوب برای اثبات این مدعی‌ست، سه سال پس از عرضه هنوز برای این بازی به‌روزرسانی‌های خوبی عرضه می‌گردد. اما این پشتیبانی عالی برای همه‌ی بازی‌های این استودیو صدق می‌کند.

بنابراین با توجه به این مورد گفته شده، نباید از پشتیبانی این استودیو از بازی محبوب و موفق Battlefield 1 نیز تعجب کنیم. آن‌ها به خوبی از بازخورد و نظرات بازیکنان آگاه هستند و از آن‌ها بهره می‌برند. یکی از مواردی که خیلی‌ها انتظار دارند تا برای بازی Battlefield 1 نیز عرضه گردد حالت کلاسیک است. Ali Hassoon، تولید کننده‌ی این بازی، در شبکه‌ی اجتماعی توییتر خبر داده که حالت کلاسیک جزو برنامه‌های استودیوی DICE قرار دارد و در آینده‌ای نامشخص برای این بازی عرضه خواهد شد.

وی همچنین اطلاعاتی نیز از حالت Hardcore این بازی به اشتراک گذاشت که قرار است به زودی برای این بازی عرضه گردد. او اشاره کرد که تا بدین لحظه، ارزش سلامتی 100 درصد و درصد آسیب 200 می‌باشد که ممکن است تغییر کند. وی همچنین اظهار کرد که ممکن است ویژگی قطب نما به بازی برگردد اگرچه همانند زمان انتشار حالت هاردکور، هنوز تاریخ مشخصی از در دسترس قرار گرفتن آن وجود ندارد. البته وی بیان داشت که این موارد زودتر از آنچه فکر می‌‌کنید برای این بازی عرضه خواهند شد.

بازی محبوب Battlefield 1 هم‌اکنون در سراسر جهان برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی قابل دسترس است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا