اخبار بازی

حافظه جدید TridentZ جی اسکیل با فرکانس 4266 مگاهرتز

کمپانی صاحب نام G.Skill که به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع حافظه فعالیت دارد، حافظه DDR4 جدیدی از سری TridentZ با فرکانس 4266 مگاهرتز را تولید کرده است. حافظه جدید از دو ماژول با ظرفیت 8 گیگابایت به صورت دو کاناله تشکیل می شود.

 src=/files/1_trident.jpg /></p><p dir=RTL>جی اسکیل محصولات جدید دیگری نیز با فرکانس 3200 و 3466 مگاهرتز به خانواده <span dir=LTR>TridentZ</span> اضافه می کند که در ظرفیت های مختلفی از 16 تا 64 گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. حافظه های <span dir=LTR>TridentZ</span> به صورت اختصاصی برای مادربرد های مجهز به چیپ ست <span dir=LTR>Z170</span> اینتل تولید می شوند و یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به شمار می روند. هم اکنون با تولید حافظه 16 گیگابایتی با فرکانس 4266 مگاهرتز می توانید سریع ترین حافظه <span dir=LTR>DDR4</span> عرضه شده برای پردازنده های سری <span dir=LTR>K</span> اینتل اسکای لیک را روی سیستم خود نصب کنید.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL style= src=/files/trident2.jpg></p><p dir=RTL style= 

 در محصولات جدید خانواده TridentZ چند رنگ بندی جدید نیز برای هیت سینک آلومینیومی در نظر گرفته شده تا سازگاری بیشتری با مادربرد و سایر قطعات کامپیوتر شخصی پیدا کنند. رنگ بندی ها شامل ترکیب رنگ اصلی نقره ای با قرمز، سفید و مشکی و همچنین ترکیب رنگ اصلی مشکی با سفید، نارنجی و زرد می شود. حافظه 4266 مگاهرتزی جی اسکیل با تایمینگ 43-23-23-19 و ولتاژ 1.35 ولت به فعالیت می پردازد و چیپ ست های با کیفیت بالای 8 گیگابیتی DDR4 سامسونگ در ساخت آن به کار رفته است.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا