اخبار بازی

جزییات و قیمت DLC بازی Bioshock

کمپانی 2K، قیمت و جزییات BioShock PS3’s DLC را اعلام کرد.

این DLC شامل 3 اتاق مبارزه می‌باشد که در 20 نوامبر عرضه می‌شود و قیمت ان 10 دلار خواهد بود.

طبق گفته خود شرکت، 3 مبارزه‌ای که بازیباز در پیش رو خواهد داشت به این صورت هستند:

A Shocking Turn of Events: یک خواهر کوچولو در منطقه نامعلومی از رپچر، در یک چرخ‌و ‌فلک به دام افتاده است. بازیباز‌ها باید فقط از طریق محیط و ابزار‌های موجود و البته هوش و استعداد خود، نیروی الکتریسیته تولید کرده تا چرخ‌و‌فلک را به کار انداخته و خواهر کوچولو را نجات دهند.

The I in Team: بازیباز‌ها باید با استفاده از وسایل محدود و مهمات محدود‌تر، تله‌ها را پشت سر گذاشته و راهی پیدا کنند تا یک بیگ‌ددی را از بین ببرند. در این مرحله، بازیباز‌ها باید بیشتر به هوش خود تکیه کنند تا اتش اسلحه.

Worlds of Hurt: این مرحله احتمالا سخت‌ترین و کشنده‌ترین مبارزه‌ای خواهد بود که تا‌بحال در دنیای رپچر اتفاق افتاده است. در این مرحله بازیباز باید در هشت اتاق که پر از بیگ‌ددی و اسپلایسر‌ها هستند وارد جنگ با انها شود. بازیباز باید آدام را جمع‌اوری کرده، یک اسلحه پلازمیدی بسازد، از ماشین‌های تعبیه شده در محیط برای بدست اوردن Tonic و مهمات استفاده کند و سر انجام خواهر کوچولو را نجات دهد.

Bioshock یکی از بهترین‌های کنسول 360 بود و قطعا بر روی PS3 طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد تا جایی که همه با جهنم رپچر اشنا شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا